17.4.07

Grafik Tablet

Hanım sağolsun, grafikerlik mesleğiyle uğraşmakta. Son dönemde yurtdışına iş yapacağım diyerek hanemize bir adet grafik tablet aldı. Doğal olarak eşini iş hayatında destekleyen biri imajımı bozmamak için ses etmedim.


Gel gör ki bu grafik tablet denen meret gayet eğlenceli bir alet. Şekilde görüldüğü gibi tabletle birlikte bir kalem bir adet de mouse gelmekte. Piller de kutuya dahil :)


Aşağıda işyerinden çok sevdiğim bir abimin resmi mevcut, bahsi geçen grafik tablet ile yaptım. Kısa sürede bu kadar oldu. Baya bir fırın ekmek yiyip birşeyler çiziktirebilenler kadrosuna girmeye niyetliyim.





Yeni resimler yaptıkça buraya ekleyesim geliyor... buyrun bu da Erçin Hocam.



sanatın ve sanatçının dostu 3Kardeşler grafik tabletçilik sundu...

6 yorum:

çilek dedi ki...

hoş olmuş hoş. dee... bir kılkuyruk edasıyla salınarak söylüyorum ki maharet papirüse yapmakta.. ya da ne bileyim mağara duvarına falan :)

Hakkı Kötek - Nosferatu dedi ki...

o da olur inşallah. herşey zamanla :)

Adsız dedi ki...

iyi çizmişsin bradırı.
dg

Hakkı Kötek - Nosferatu dedi ki...

çızarım :) bakarak yaptım ama yanlış anlaşılmasın :)

Delitez dedi ki...

Bıradır iyi de Erçin biraz şişko durmuş :)

Hakkı Kötek - Nosferatu dedi ki...

tezcan haklısın ama ne yaptıysam o tombikliği gideremedim :(

3-4 ay daha içmeyelim sigara o zaman gerçekçi olur çizim :)